20 naudingų įpročių, padedančių suplonėti

1/1

Šeima

2012-08-14 17:19

20 naudingų įpročių, padedančių suplonėti

Teksto dydis:

Išsirinkdamos vieną ar kitą dietą, moterys neretai įsitikina, kad nepaisant pastangų, laikytis jos nepavyksta. Kaip bebūtų keista, reikalo esmė visai ne dietoje, o jų kasdieniniuose įpročiuose, kurie nepastebimai išnyksta kovojant su bereikalingu svoriu.

1. Būtinai papusryčiaukite. Paprastai moters noras suplonėti stipriausiai pasireiškia rytais ir todėl jos lengvai atsisako pusryčių. Kai įdienojus alkis primena apie save, iš karto puola kirsti, beje, negalvodama apie kalorijas. O juk būtent suvalgyti pusryčiai suteikia žvalumo ir energijos bei suaktyvina riebalų deginimo procesą.

2. Bene populiariausias gėrimas per pusryčius (o taip pat ir priešpiečius, pietus darbe ir vakarienę namuose) – kava. Nepradėsime diskutuoti apie teigiamas ir neigiamas šio aromatingo gėrimo savybes, primename tik tiek, kad kava žadina apetitą ir stabdo medžiagų apykaitą, todėl tikrai netinka lieknėjimo programai.

3. Užtat kiaušiniai per pusryčius – puikus įprotis, kadangi šiame produkte esantis lecitinas padeda organizmui riebalus pakeisti energija.

4. Reikia reguliariai maitintis. Tai padeda išlaikyti stabilų insulino lygį organizme. O norint nesusipainioti ir nesugriauti savo dietos, iš vakaro susidarykite valgymo planą kitai dienai. Ir nepamirškite iš anksto pripildyti šaldytuvą mažo kaloringumo produktais.

5. Jei labai norisi valgyti, o iki pietų dar toli, įsidėkite į burną gabalėlį juodojo šokolado arba šaukštelį sauso pieno ir leiskite jiems iš lėto tirpti. Taip pat galite išskalauti burną mėtos nuoviromis.

6. Rūgščiasaldžiai patiekalai taip pat žadina apetitą. O žalumynai pagreitina sotumo jausmą. Tuo tarpu čilės pipirai ir paprika pagerina medžiagų apykaitą.

7. Bandeles pakeiskite į avižinius sausainius, duoną į dietinę duonelę, saldainius prie arbatos – džiovintus vaisus, grietinę prie salotų – į kefyrą ar jogurtą. Ir jokių saldumynų nakčiai!

8. Likus minutei iki valgio išgerkite stiklinę šalto mineralinio vandens arba daržovių sulčių. 9. Nepamirškite, kad vitaminas C aktyvina medžiagų apykaitą, vadinasi, per dieną reikėtų suvalgyti bent vieną apelsiną, greipfrutą ar kivį.

10. Didesnes lėkštes pakeiskite mažesnėmis. Tokiu būdu porcijos savaime sumažės. 11. Vieną kartą per mėnesį nusifotografuokite su bikiniu: kad ir nedideli kūno pokyčiai kas mėnesį suteikia stimulo toliau lieknėti.

12. Bet kokie užsiėmimai vandenyje daro teigiamą įtaką lieknėjimui, tačiau jei jūs neturite galimybių plaukioti plaukioti baseine, dažniau palyskite po dušo stipria tekančia vandens srove.

13. Lieknėjant labai sunku nuolat negalvoti apie valgį. Todėl reikia išbalškyti dėmesį. Pirmiausiai nesėdėkite namuose prie šaldytuvo. O jei vis dėlto tenka būti namuose, užsiimkite rankdarbiais: siuvinėkite, megzkite, siūkite. Žodžiu, užsiimkite kokiu nors darbu, atitraukiančiu nuo minties pavalgyti.

14. Lengvai numeta svorį įsimylėjusieji. Net jei jūs jau 20 metų kaip ištekėjusi, nukreipkite savo mintis reikiama kryptimi: pasistenkite vėl įsimylėti savo vyrą. Beje, seksas vienas iš efektyviausių kalorijų rijikų.

15. Lengviausiai persivalgyti vaišėse, priėmimuose, reprezentacijose. Todėl apsivilkite aptemptą suknelę, į rankas pasiimkite mažą rankinuką ir pasistenkite laikytis toliau nuo stalo. O kai ką nors lengvo įmesite į skrandį, tuojau pat pasidažykite lūpas.

16. Retai kam pavyksta laikytis dietos nė karto jos nenutraukus. Todėl, kai taip nutinka, nereikėtų graužti savęs. Kartais tokie staigūs nutraukimai - naudingi ir net vertėtų iš anksto juos planuoti. Svarbiausia, netrukus reikėtų vėl grįžti prie dietos: atsisakyti kai kurių maisto produktų ir saikingai valgyti.

17. Užsibrėžkite protingų tikslų. Nes neįmanoma per vieną savaitę sublogti 20 kg. nepakenkus sveikatai. Ir nesitikėkite stebuklo. Stabiliausias ir ilgalaikis rezultatas pasiekiamas ne tik laikantis dietos, bet ir treniruojantis.

18. Rašykite dienoraštį, kuris padės kontroliuoti save. Nepamirškite, kad svarbu ne tik svoris, bet ir apimtys. Abu fiksuojant jūsų kūno pokyčiai bus išsamesni.

19. Nei dienos be fizinio krūvio. Jei nėra galimybės lankytis sporto salėse, vaikščiokite pėsčiomis į darbą, užlipkite į aukštą, kuriame gyvenate, be lifto. Taip pat dažniau renkite namuose generalinį tvarkymą.

20. Моtyvacija sulieknėti turi būti pakankamai stipri. Todėl nuolat priminkite sau, kad norite nusipirkti mažesnio dydžio drabužį, būti patrauklia, stipria ir sveika. Paprašykite artimų žmonių, kad jie palaikytų jūsų siekius. Ir nepamirškite pagirti save už pasiektą rezultatą.

Išsirinkdamos vieną ar kitą dietą, moterys neretai įsitikina, kad nepaisant pastangų, laikytis jos nepavyksta. Kaip bebūtų keista, reikalo esmė visai ne dietoje, o jų kasdieniniuose įpročiuose, kurie nepastebimai išnyksta kovojant su bereikalingu svoriu.

1. Būtinai papusryčiaukite. Paprastai moters noras suplonėti stipriausiai pasireiškia rytais ir todėl jos lengvai atsisako pusryčių. Kai įdienojus alkis primena apie save, iš karto puola kirsti, beje, negalvodama apie kalorijas. O juk būtent suvalgyti pusryčiai suteikia žvalumo ir energijos bei suaktyvina riebalų deginimo procesą.

2. Bene populiariausias gėrimas per pusryčius (o taip pat ir priešpiečius, pietus darbe ir vakarienę namuose) – kava. Nepradėsime diskutuoti apie teigiamas ir neigiamas šio aromatingo gėrimo savybes, primename tik tiek, kad kava žadina apetitą ir stabdo medžiagų apykaitą, todėl tikrai netinka lieknėjimo programai.

3. Užtat kiaušiniai per pusryčius – puikus įprotis, kadangi šiame produkte esantis lecitinas padeda organizmui riebalus pakeisti energija.

4. Reikia reguliariai maitintis. Tai padeda išlaikyti stabilų insulino lygį organizme. O norint nesusipainioti ir nesugriauti savo dietos, iš vakaro susidarykite valgymo planą kitai dienai. Ir nepamirškite iš anksto pripildyti šaldytuvą mažo kaloringumo produktais.

5. Jei labai norisi valgyti, o iki pietų dar toli, įsidėkite į burną gabalėlį juodojo šokolado arba šaukštelį sauso pieno ir leiskite jiems iš lėto tirpti. Taip pat galite išskalauti burną mėtos nuoviromis.

6. Rūgščiasaldžiai patiekalai taip pat žadina apetitą. O žalumynai pagreitina sotumo jausmą. Tuo tarpu čilės pipirai ir paprika pagerina medžiagų apykaitą.

7. Bandeles pakeiskite į avižinius sausainius, duoną į dietinę duonelę, saldainius prie arbatos – džiovintus vaisus, grietinę prie salotų – į kefyrą ar jogurtą. Ir jokių saldumynų nakčiai!

8. Likus minutei iki valgio išgerkite stiklinę šalto mineralinio vandens arba daržovių sulčių. 9. Nepamirškite, kad vitaminas C aktyvina medžiagų apykaitą, vadinasi, per dieną reikėtų suvalgyti bent vieną apelsiną, greipfrutą ar kivį.

10. Didesnes lėkštes pakeiskite mažesnėmis. Tokiu būdu porcijos savaime sumažės. 11. Vieną kartą per mėnesį nusifotografuokite su bikiniu: kad ir nedideli kūno pokyčiai kas mėnesį suteikia stimulo toliau lieknėti.

12. Bet kokie užsiėmimai vandenyje daro teigiamą įtaką lieknėjimui, tačiau jei jūs neturite galimybių plaukioti plaukioti baseine, dažniau palyskite po dušo stipria tekančia vandens srove.

13. Lieknėjant labai sunku nuolat negalvoti apie valgį. Todėl reikia išbalškyti dėmesį. Pirmiausiai nesėdėkite namuose prie šaldytuvo. O jei vis dėlto tenka būti namuose, užsiimkite rankdarbiais: siuvinėkite, megzkite, siūkite. Žodžiu, užsiimkite kokiu nors darbu, atitraukiančiu nuo minties pavalgyti.

14. Lengvai numeta svorį įsimylėjusieji. Net jei jūs jau 20 metų kaip ištekėjusi, nukreipkite savo mintis reikiama kryptimi: pasistenkite vėl įsimylėti savo vyrą. Beje, seksas vienas iš efektyviausių kalorijų rijikų.

15. Lengviausiai persivalgyti vaišėse, priėmimuose, reprezentacijose. Todėl apsivilkite aptemptą suknelę, į rankas pasiimkite mažą rankinuką ir pasistenkite laikytis toliau nuo stalo. O kai ką nors lengvo įmesite į skrandį, tuojau pat pasidažykite lūpas.

16. Retai kam pavyksta laikytis dietos nė karto jos nenutraukus. Todėl, kai taip nutinka, nereikėtų graužti savęs. Kartais tokie staigūs nutraukimai - naudingi ir net vertėtų iš anksto juos planuoti. Svarbiausia, netrukus reikėtų vėl grįžti prie dietos: atsisakyti kai kurių maisto produktų ir saikingai valgyti.

17. Užsibrėžkite protingų tikslų. Nes neįmanoma per vieną savaitę sublogti 20 kg. nepakenkus sveikatai. Ir nesitikėkite stebuklo. Stabiliausias ir ilgalaikis rezultatas pasiekiamas ne tik laikantis dietos, bet ir treniruojantis.

18. Rašykite dienoraštį, kuris padės kontroliuoti save. Nepamirškite, kad svarbu ne tik svoris, bet ir apimtys. Abu fiksuojant jūsų kūno pokyčiai bus išsamesni.

19. Nei dienos be fizinio krūvio. Jei nėra galimybės lankytis sporto salėse, vaikščiokite pėsčiomis į darbą, užlipkite į aukštą, kuriame gyvenate, be lifto. Taip pat dažniau renkite namuose generalinį tvarkymą.

20. Моtyvacija sulieknėti turi būti pakankamai stipri. Todėl nuolat priminkite sau, kad norite nusipirkti mažesnio dydžio drabužį, būti patrauklia, stipria ir sveika. Paprašykite artimų žmonių, kad jie palaikytų jūsų siekius. Ir nepamirškite pagirti save už pasiektą rezultatą.

Man patikoNeblogaiMan nepatiko

Gurmanų klubas

Kaip susilaikyti nuo vėlyvos vakarienės?

Visiems seniai žinoma taisyklė: nori sulieknėti, neprisišveisk prieš eidamas miegoti. Kita taisyklė: Pusryčius suvalgyk pats, pietus pasidalink su draugu, o vakarienę atiduok priešui. Amerikiečiai net sugalvojo specialią dietą, kurią pavadino „Minus vakarienė“. Pagal tą dietą, kategoriškai negalima valgyti vakare, antraip, niekada nenumesite svorio. Žodžiu, viskas labai paprasta: neprisivalgykite prieš eidami miegoti ir sulieknėti pavyks daug greičiau, nei galėtumėte tikėtis.

Startai

2 kg žuvies ir 12 tūkst. kalorijų per dieną - ką valgo olimpiečiai?

Olimpiečiai metų metus skrupulingai renkasi maistą ir tada... susiduria su pačiais savimi olimpinėje valgykloje su „McDonald“ maistu viename gale ir kitų rėmėjų aparatais, teikiančiais nemokamus gaiviuosius gėrimus, kalnus saldainių kitame.

Šeima

7 populiariausi norinčių sulieknėti žmonių klausimai

Naudojami keli idealaus svorio apskaičiavimo metodai. Pirmąjį iš jų dar prieš šimtą metų sudarė prancūzų gydytojas Paulas Brockas. Formulė labai paprasta: iš ūgio centimetrais atimkite 100 ir gausite svorį kilogramais, rašo Diet.ru. Tiesa, specialistas neatsižvelgė į individualius kūno sudėjimo skirtumus. Todėl paprasta ir žinoma visiems normalaus svorio formulė buvo patobulinta: pasiūlyta atimti ne 100, o 110. Todėl iki 25 metų moterims tinka formulė: „Ūgis minus 110“, iki 45 metų moterims – „ūgis minus 105“, o vyresnėms kaip 45 - 50 metų moterims - „ūgis minus 100“.

Šeima

Amerikietiška dieta: plokščias pilvukas po septynių dienų

Kaip tai dažnai būna didieji atradimai atskleidžiami atsitiktinai. Taip buvo ir šiuo atveju. Amerikiečių kardiologas Williamas Davisas savo pacientei, turėjusiai problemų dėl širdies, paliepė atsisakyti duonos gaminių ir visų produktų, kurių sudėtyje esama kviečių. Griežtai laikantis mediko nurodymų ne tik pagerėjo moters kraujas, bet ir nebeliko 15 bereikalingų kilogramų. Pirmiausia subliuško pilvas.

Žmonės

Čiuožėją M. Drobiazko nuo nepasitenkinimo savimi gelbsti vyras

Garsioji dailiojo čiuožimo meistrė, Povilo Vanago žmona Margarita Drobiazko (40 m.) davė interviu apie tai, kodėl visiškai nevalgo mėsos ir ką daro sutuoktinis, kai ji priauga bereikalingų kilogramų. "Į dailųjį čiuožimą atėjau šešerių metų. Tokio amžiaus būdama, daugų daugiausia turėjau dvi treniruotes per savaitę, - tad išsimiegodavau į valias. Dietų pradėjau laikytis tik 19-os, nes pradėjo stipriai augti svoris", - sakė Margarita.

Psichologija

Lieknėjimo grėsmė: anoreksija į savo gniaužtus pasiglemžia ir vyresnes moteris

Kylanti vidutinio amžiaus anoreksijos grėsmė: ar tik paaugliai turi valgymo sutrikimų? Vis tik spaudimas atrodyti lieknai paliečia ir moteris, įkopusias į šeštąją bei septintąją dešimtį Iki savo 54-ojo gimtadienio Margaret Bradley niekada negalvojo apie dietas. Natūraliai smulkaus sudėjimo aštuntojo dydžio drabužius dėvinti moteris bei dvejų vaikų mama iš Swindono sugebėdavo išlaikyti savo 47 kilogramų svorį sveikai maitindamasi, bėgiodama bei reguliariai lankydama sporto klubą.

Gurmanų klubas

Šešios priežastys, kodėl kenksminga nevalgyti po 18 valandos

Dažnai vaikydamosios savo svajonės - turėti liekną ir dailią figūrą, mes pasirengusios tikėti viskuo, kas sakoma. Pavyzdžiui, kad vakare nereikėtų valgyti po šeštos, rašo 10diet.net. Nežinia, kam šovė į galvą ši mintis, bet kai kurios moterys tiki, kad 6 – magiškas skaičius, todėl nevalgant po šešių riebalai pradeda tirpti ne dienomis, bet valandomis. Tačiau po kiek laiko paaiškėja, kad tai ne tik nepadeda atsikratyti nereikalingų kilogramų, bet ir kenkia. Ir tam yra mažiausiai šešios priežastys.

Gurmanų klubas

Holivudas atrado jaunystės ir sveikatos eliksyrą - šarminį maistą (receptas)

Niekam ne paslaptis, jog valgymo ir dietų madas diktuoja Holivudo žvaigždės. Devintajame dešimtemtyje jos buvo pamišusios dėl Atkinsono dietos, vėliau madinga tapo Viružemio jūros dieta, o štai naujausias sveikuolių valgymo įprotis - valgyti šarminį maistą. Aktorės Gwyneth Paltrow, Kristen Dunst jau išmėgino šarminio maisto dietą, Jennifer Aniston kasdien geria šarminius kokteilius, o manekenė Miranda Kerr neutralaus pH vandenį iškeitė į filtruotą specialiu šarmo filtru. Apie tai, kad šarminis maistas - vaistas nuo įvairių ligų jau kalbama seniai. Dabar šarminio maisto gerbėjai tikina, kad toks maistas - ir greičiausias būdas norint turėti daugiau energijos, plokščią pilvą, spindinčią odą bei atrodyti jauniau.